dolunay_6 sunal ben kasım ayında hemoroid ameliyatı oldum çok acı çektim sonrasında şimdi yine bir tane çıktı ne yapacağımı bilmiyorum öncelik doktoruma gidicem kabız olmamaya çalışmak en doğrusu ama hamilelikte ister istemez kabızlık oluyor
Sinmn sunal en başta kabız olmamak gerekiyor😕 bu özellikle de ileri aylarda biraz zor.. ben en iyi kefirde çözüm buldum.. bir de çok sıkıntı yaşadığım zaman sadece o bölgeye gelecek şekilde sıcağa yakın ılık suya oturuyorum.. birkaç günde rahatlatıyor
Seyhann sunal bende de var gerçekten çok acı veriyo ama saf zeytinyagini pamukla ile pansuman yapıyorum hemen rahatlatiyo 2 haftaya yakın da idare ediyor snra tekrar acidiginda tekrar yapıyorum aylardir bu şekilde idare ediyorum
NaimeYilmaz sunal Genel cerraha gıtmıstm kanamalı oldugu ıcın kadın dogumcumun onayıyla proctolof krem ve fitil kullandım 2 kutuda yap ıctım 3 gune gecmıstı
sunal Benimki kanamali degil yeni farkettim aslinda ama ilerleyince nasil olur bilemiyorum aci veriyor bazen bazilarinin dogumdan sonra kendiliginden gecmis ama bana pek oyle kendiliginden gecicek bir rahatsizlikmis gbi gelmedi
123buserabia123 Ben 2 haftadır çekiyorum çok ama çok zor 😫geceleri zeytinyağı pansumanı yapıyorum birde incir iyi geldi ama şişlik devam ediyor bunca şeyin içinde bide o çekilmiyor 😥
edasteff Bende de dünden beri sadece şişlik var ama çok zorluyor yürürken otururken canımı yakıyor bı de bugün yola çıkıcam napcam bilmiyorum canımı çok yakıyor
Seyma_ Daha 21.haftadaym ama malesef bende de var kremve fitik verdi doktor önleyelm yoksa ileriki aylar daha skntı dedi
Deletedmom444 sunal magnezyum iç hiç kabız olmazsınız hemde çok faydalı ben kabizliktan karin ağrısı çekerdim beşinci ayıma girerken magnezyum içmeye başladım ben istedim doktorumdan afedersin artık hep ishal gibi oluyor
Fmom Ben de dün farkettim kanamalı değil çok şükür doktor rivanol toz verdi bi de fitil kullanacağım inşallah çabuk geçer