giznum regl sancısının biraz daha fazlasıydı ama en önemlisi sürekli olarak sancı olmuyodu bi anda kesilip bi anda başlıyodu sonra sıklaştı sabahtan akşam 10 a kadar bekledim geçmedi bide üstüne ishal olunca anladım hemen gittim gece 11.30 sezeryana alındım