Adana01gg Arkadaşlar doktorum aradı ve riskimin orta seviyede çıktığını söyledi. Bunun İçin bebeğim dna sını inceletecek. Test sonucumu buraya koymak istiyorum resim nasıl yükleniyor açıklamalı bir şekilde yazabilir misiniz 🙏
Serap1722 Adana01gg değeriniz kaç çıktı benim 1:158 cıktı rıskı gruptasın dedı ben ogrensıgımde 20.haftadaydım amnıyo sentez kabul etmedim Rabbım herkesın evladını saglıklı kucağına almayı nasip etsın.