Serapvtnsvr 21+0 dayım karnımın alt kısmında kasık bölgesine doğru uzanınca tık tık hafif tekmeleri hissetmeye başladım çok güzel bir duygu kaçıncı ayda netleşiyor
Busra2013 Serapvtnsvr daha yenımı hıssetın 21 demı hıssetın ılk defa bende uzuluyorum korkuyorum 19+2 nıe hala hıssetmıom dıe ama dedıgınız gını benımde kasıklarda pıt pıt edıo bebekmı bagırsakmı bılmıom demekı 21 kdr normal hıssetmemek
Deryaiso Serapvtnsvr bende 21 deyim karnımı gıdıklıyo arada bir aşırı huylanıyorum birde sıkışıp yeri daralınca pıt pıt vuruyor yan yattığım zaman