demirmommm doktoruma sordum çalışamaz raporunu ne zaman almam gerekli diye, 32+0 da gel dedi tam o gün gittim raporumu aldım. Sen de istersen doktoruna bir danış kafan karışmasın. Benim bildiğim kadarıyla 32. Haftada çalışabilir ya da çalışamaz raporu alıyorsun iş yerine veriyorsun. Çalışabilir aldıysan da 37. Haftanda çalışamaz raporunu alıyosun artık yine bir danış doktoruna emin ol😊