Clementinee Kızlar uzun zamandır karnım ve yan taraflarım inanılmaz kaşınıyor randevumada daha var soramadım. Böyle bir durum yaşayan varmı neler yaptınız? Kırmızı hafif döküntüler farkettim birde bugün 😞
Umay21_ Clementinee bende hemen hemen o haftalardan beri kaşınıyorum şuan 35+2 oldum ama hala kaşınıyorum benimkinin çözümü yok maalesef ne ilaçlar ne kremler kullandıysam sadece bi tık rahatlattı ama geçmiyor doktorum gebelik alerjisi olduğumu sadece doğumdan sonra geçeceğini söyledi inşallah seninki geçer
Clementinee Umay21_ yaaa gerçekten mi çok kötü bir kaşıntı gerçekten neyseki az kalmış sizin doğuma Sağlıkla kucağınıza alın İnşallah
Umay21_ Clementinee amin hepimiz sağ salim kucağımıza alalım inşallah 🙏 benim gerçekten çok kötüydü ama geceleri uyutmuyordu ağlıyodum sabaha kadar şimdi o derece olmasa da devam ediyor sen mutlaka doktoruna söyle belki seninki farklıdır bi tedavisi vardır
Clementinee Alp-2806 yok canım başta öyle sanıyordum ama kırmızı kabarcıklar oldu alerji gibi hiç kaşımıyorum birde çatlıcak olsa alerji gibi döküntü olurmu bilmiyorum 🤷🏻♀️