Melisaaa1 kizlar Merhaba! ikinci gebeligini sezeryan olanlar kacinci haftada oldunuz 38+2 de alacagim dedi doktor sizce erkenmi bu
Bankacianne48 Melisaaa1 bnm ikinci 37+6 da alacak gelişimi iyi olduğu için bide bn taşıyamıyorum artık zorluyor