lentil Bana takip vermedi, ölçüm de yap demedi.dikkat ediyorum yediklerime tekrar şeker yükleme vermek yerine keşke şeker ölçüm cihazı almamı ve takip yapmamı soyleseydi keşke.cunku o zaman bile tokluk şekerlerim çok yüksek çıkmıştı.umarim bebeğe Bir zararı yoktur bu tekrar şeker yüklemenin 😔