gkg1029 Kızlar Şubat ayından beri çalışıyordum ayrıldım iki aydır evdeyim şimdi bi yere tekrar başlangıç yaptım 28 haftalığım bu ara da bir ay sonra izne ayrılmayı düşünüyorum doğum izni ücretinden faydalanıyor muyum bilgisi olan ?
SayeMom gkg1029 rapor aldığınız tarihten geriye dönük 1 yıl içinde 90 gün priminiz varsa ücret alırsınız
gkg1029 SayeMom Tabi var fazlasıyla ne bilim iki ay boşluk oluştu kafama takıldı.. peki ücret konusu da herkes gibi mi olur bu iki ay boş olması etkiler mi hesaplamayı biliyomusunuz???