Betuss13 Bio oil kullanıyordum 2-3 hafta kadar oldu biteli o yağ 🥺 Demekki o yağ rahatlatıyormuş beni ne kaşıntı yapıyordu nede çatlamalarım çoktu , o yağ bitmesiyle 2-3 gün içinde kaşıntım ve çatlaklarım arttı , Eğerki kullandığın yağdan memnun değilsen bio oil bak internetten çatlak için olanı