Isimsiz66 Kizlar ankara sehir hastanesi perinatoloji takipliyim 21 ekim persembeye gunumuz aldik ? Yakin zamanda orda dogum yapanlar bigli verirlerse sevinirm:)
balbocegim27 Isimsiz66 ilk gebeliğinizmi devlette genel de sezaryen yapmıyorlar bende şehir hastanesi takipliyim
honeyland Isimsiz66 perinatoliji takipliyim demişsiniz bebişiniz de mi sorun vardı acaba ? Hayırlı doğumlarınız olsun 🌸🌸
Isimsiz66 honeyland saolun inslalah😊basta bebekde de sikinti gördüler down sendrom gibi ama sonradan gelisimi.normal dediler kan pihtilasmam var oyuzden perinatoloji takiplliyim