Leyyaall Merhaba kızlar 12 haftalık hamileyim çok şükür ne şiddetli bir bulantım ne de ağrım oldu ama dünden beri regl olucakmışım gibi bir ağrı var hamile olmasam regl dönemimdi onunla alakalı olabilir mi varmı bilgisi olan?
AdenEva Leyyaall eğer şiddetlenirse bi doktora gidersiniz ama çok şiddetli olmayacak şekilde ağrıması normal bence. Rahim genişliyor bebeğe göre gelişiyor ve ağrıması doğal endişelenmeyin 😊
Loveis16 Leyyaall ben de 13 haftalık hamileyim 12+4 te falan adet dönemi zamanına gelmişti bağlantısı var mı bilimsel olarak hiç bilmiyorum ama ben de o gün adet olacağım sandım 2 gün sürdü çok şükür geçti sonra
Ayse254 Leyyaall bence regl tarihleriyle alakası var çünkü rahim koşullanıyormuş her ay aynı zamanlarda ağrımaya ondan dolayı benim de 12+4 gibi ağrım oldu birkaç gün 🤗 ama benim ilk üç ay genel olarak biraz ağrılı geçti
Leyyaall Yusuf__eren baktırmıştım 2 hafta önce çok yüksek olmasada çıkmıştı günde 3 litre su iç dedi doktor içiyorum bende ama bir daha baktirsam iyi olacak sanirim
Leyyaall AdenEva Bu zamana kadar hiç ağırmadı diye huzursuz oluyorum sanırım yoksa çok şiddetli değil aslında 🤷🏻♀️
Leyyaall Ayse254 Ay inşaallah regl dönemiyle alakaladır 10. Haftaya kadar kanamam olmuştu 2 haftadır rahatladım derken yeni bir şey çıkmasa 🤭🤭
Ayse254 Leyyaall ben de aynı durumdaydım 7. Ve 10. Haftalar kanama oldu hala daha progestan kullanıyorum ağrılarım için şuan yaklaşık 14 haftalık oldum 🤗
Leyyaall Ayse254 Bende iğne kullandım sabah akşam sayısı 100 ü geçmiştir zaten tedaviyle oldu gebeliğimde kanamalar bitince iğneyi bıraktırdı progestan fitil verdi doktor ama ben kullanmadım zaten düşük tehlikem yok diye 🤷🏻♀️😅😅
Ayse254 Leyyaall ben o iğneden 3 tane kullandım kanama olunca işte progestan zaten faydalı bir şey diye sabah akşam fitil olarak kullanıyorum 😅