Kızlar bugün ilk defa devlet hastanesine geldim detaylı ultrason için şimdiden randevu almak için kadın doğum doktoruna yönlendirdiler doktorda bana ikili tarama yaptırıp yaptırmadığımı sordu bende yaptırmak istemiyorum dedim biraz kızdı bana yaptırsam daha iyi olacağını söyledi neyse yaptırdın ultrason vs hemen çektirdim beklemedim ense kalınlığı falan iyi çıktı çok korkuyordum nedenini bilmiyorum ama şuan çok mutluyum 😍 birde kan verdim iki hafta sonraya gel dediler kanda tam olarak neye bakılıyor bilen varsa 🙏🏻