Mucizemm0101 Merhaba arkadaşlar Doğum zamanı hemşireye verilecekler nelerdir. Ona ayrı bir organizere koymayı düşünüyorum. Bebek ihtiyaçları dışında da kendi geceliğimizi dependimizi falan da vericek miyiz? Teşekkürler şimdiden 🌸
Delicesareti Mucizemm0101 sadece bebek için vericeksin canım alt üst takım bebek bezi battaniye yeterli zaten sana Doğum sonrası orda hasta bezi takıyolarmış odanıza gelince değiştirir dependi takarsınız üstünüzüde zaten odaya gelince değiştiriyosunuz ben doğurmadım ama duyduklarım bu yönde
Denizyildizii Mucizemm0101 büyük boy buzdolabı poşetinin içine 10 lu hastane çıkışı 1 adet bez koydum onu vericem
ozgei Mucizemm0101 sadece bebek eşyaları verilecek, tulumu ya da alt üst takımı, bere, eldiven, çorap(tulum bile olsa) ve bez 🤗
BusraUras Mucizemm0101 sadece bebek için veriliyor. 10 hastane çıkışı bebek bezi bebek temizleme pamuğu ıslak mendil pişik kremi vermiştim ben.
mercanmeb Benimde ilk doğumum Bi poşetin içine battaniyesi 5 li takımını bir adet çorap ve bez koydum inşallah yeterlidir. Ekim sonu doğacağı için ayakları üşür. Ayriyeten odaya gelince giydirmek için de patik aldım yanıma
Mucizemm0101 BusraUras biz ne zaman giyinicez 🙈 sezeryan doğum yapıcam ben bilmediğimden soruyorum narkozlu olacağım için tedirgin oldum şuan 😄
BusraUras Mucizemm0101 doğumhaneden ameliyat önlüğü ile çıkarıyorlar ve hasta bezi takıyorlar. Odaya geçince isteğinize bağlı istediğiniz zaman giyiniyorsunuz 😊
sedaa_aa Mucizemm0101 hemşire doğumdan önce çorap eldiven şapka battaniye alt üst takım zıbın ve bir adet bez istiyor sizden başka bir şey istemiyorlar. Sizi odanıza geldikten sonra giydirecekler onları istemiyorlar o yüzden
ucpasaannesi Mucizemm0101 bir adet bebek bezi . Zıbın atlet . beşli takim . Çorap ve ince battaniye ayırıp koydum . Eşim onu verdi hemşireye . Odaya gelince değiştirdim . Kalın battaniye ye sardım . Hasta bezi bağlıyorlar kalkmadan . Odanıza gelince siz depend takarsınız . Ekstra koyduklarınizi kullanmıyorlar geri veriyorlar
BusraUras Mucizemm0101 10lu hastane çıkışı alırsanız içinde normal zıbın da iç zıbın da oluyor kış bebeğiniz olacağı için sizin için daha iyi olur bebiş üşümez