Miranda 7+6 olmam gerekirken bugün bebeğin gelişemediğini gördük 5+3 gibi görünüyor.. 1 hafta sonra kürtaj yapacak doktor.. başından geçen var mı,?
hilalmevsim_3467 Miranda Geçen yıl şubat ayında başıma geldi 5 haftalık kalmış ve kalp atışı durmuş kürtaja gerek kalmadan evde düşük yapmıştım.. Sizede geçmiş olsun rabbim yeniden evlat nasip etsin inşallah🙏
Naazli Miranda haziranda bende kürtaj oldum. Bebeğin kalp atışı olmadığı için. Şimdi tekrar hamileyim. Cuma günü ilkkez gidicem doktora. İçimdeki korkuyu atamıyorum. İlk gebeliğin mi. Bana doktorlar ilk gebelik de normal demişlerdi. Ve kürtajdan sonra çok kolay hamile kalırsın demişlerdi. Öyle de oldu. Bol bol dua et Rabbim kucağını boş bırakmasın 🙏🏻🙏🏻
Babydream Miranda kuzum ağustos ayında bebeğimin kalbi durduğu için ve gelişim geriliği olduğu için kürtaj olmak zorunda kaldım. ve bugün hamile olduğumu öğrendim. Sağlıklı bebek asla düşmez sağlıklı bebekte sorun olmaz. Rabbim böyle uygun görmüş isyan etmemek lazım. En kısa zamanda rabbim nasip eder inşallah
Miranda Naazli Allahım güzel haberler nasip etsin inşallah, benim 3. Gebeliğim ilk defa bu gebeliğimde lekelenmelerim olmuştu baştan beri ters gidiyoruz zaten, kalp atışı da dinlemedi bakalım haftaya ne durumda artık ilaçlarımı da içmek istemiyprum…
Miranda miquelle kalp atışına bakmadı bugün 5 hafta gibi görünüyor diye haftaya bakacak bunun için heralde ama gelişmeyen bebek olarak görünüyor madem kürtaj olacak neden 1 hafta daha beklemek istedi anlamadım 😔kalp atışı duyupta gelişmiyor diye kürtaj yapmak da çok zor bişeydir heralde of of