Melikeka Benimde başından beri riskli gebelik miyom var ve gebelik şekeri çıktı. Şükür şu an 36 nın içindeyiz haftaya doğum planlıyoruz doktorumuzla bu hafta ciğer geliştiricimizi olduk. Normalde 38 düşünmüştük ama miyomlar geceleri zorluyor artık. Sizinde baya ilerlemiş gebeliğiniz korkmayın ben perinatoloğa gidiyorum 34 ü görelim yeter demişti başta doktorum, sizde kendinizi yormayın bol dinlenin inşallah zamanında doğar ama erken doğsa bile artık yaşam sınırını çoktan geçmiş zaten endişe etmeyin sağlıkla alın kucağınıza