Eloshi şimdi burda okuyunca benimde kafam karıştı. Takibimi yapan ilk doktorum multivitamin vermişti içeriğinde omega da vardı. Doktor değiştirince şuanki doktorum herşey yiyor musun diye sormuştu. Ben evet demiştim ayırt etmem hiç besin. E o zaman gerek yok boşuna buna para verme demişti bana. Pahalıydı da. Şuan sadece d vitamini içiyorum. Sanırım doktorumuz ne derse onu yapmak mantıklı.