Twinsmom66 normal sata göre 37+2 oldum ama ultrasonda Bi hafta küçük çıkıyorlar bende ölüyorum kalçam belim pelvis kemiğim kırılacak gibi gece sabaha kadar mide yanmasından kusuyorum dayanacak gücüm kalmadı sancılarımda çok fazla bakalım doktor insafa gelirse bu hafta alacak🙁