mor_menekse1 demethanim vay be 😂 bulantılarım geçsin bnde kullanırım hiç kilo almadım duyduğuma göre bebeğe iyi gelyormus içince haftasına göre önden bile giden varmış :)
demethanim mor_menekse1 aynen aynen, kullandığım ara bebek önden gidiyodu biraz kilo almış dedi doktor.
mor_menekse1 blueberyy00 inşAllah canım şahsen bna cok ağır geldı helle ilk kullandığım zaman hep çıkarıyordum çöpe gdyordu şimdilerde kndimi iyi hisettikçe atıyorum ağzıma dua edyorum 😅 geri gelesin diye
momsturk mor_menekse1 sabah aç karnına alınca bende de mide bulantısı yapmıştı. ilk kez ilaç yüzünden kustum. kahvaltıdan sonra almaya başladım. mide bulantısı yapmadı. içindeki dha değerleri günlük dozun altında. yani balık ve ilaç aynı gün içsen fazla doz almış gibi olmazsın diye düşünüyorum
momsturk demethanim başlığı görmeyip ne bulursa yiyen bi bendim galiba 17 kilo aldım ve nasıl aldığım hakkında bilgim yok ilaçtan olacağını nedense hiç düşünmedim vitamin içmeye alışığım diye 😂😂
demethanim momsturk ben de 13 kilo aldım 30. Haftadayim. 🙄 Gereksiz kilo alıyorum ya GE REK SİİİİİZZZZ
Betulertugrul Bende 3.ayimdan beri hergün duzenli kullandim. Suan 36.haftamdayim. Hala kullaniyorum. Hiçbir yan etkisini görmedim ve 10 kilo aldim toplamda. Yani bünyeden bünyeye degisiyor bence etkisi.
Ulkermadn Bende şuan 13. Haftadayim doktor folik asit bırakıp bu ilaca başlattı doğuma kadar demir hapı ve buna devam edeceksin dedi. Ben aksam yemeğinden sonra içiyorum yatmaya yakın bi sıkıntı yaşamıyorum
Sevgi09 Ben de hap yutmakta sorun yaşıyorum. Bu vitamini ezerek içen var mi? İçilebiliyor mu acaba? En azından bu şekilde içmeye çalışayım diyorum 🤦♀️
Sevilayilmaz Sevgi09 kapsül olduğu için bence ezince hiç içemezsin nefes ağzına attığın an nefes alma direk su iç bolca ben o şekilde alıştım 🤷♀️
Happybsrn mor_menekse1 ben de bu vitamini yatmadan 2 gün içiyorum ara veriyorum bı kaç gün yine 2 gün içiyorum ben ilaç içmeyi sevmiyorum yutamiyorum, bebeğe kilo aldırıyorsa iyi bari 😊