cansuaren Kızlar kasımda doğumum var hastahane için hangisi daha iyi olur yardımcı olurmusunuz? https://ty.gl/7zyuej5m5l https://ty.gl/3ewican2yz
muges44 cansuaren Puantiyeli olanı beğendim ben. Emzirme açısından da rahat olur. Gerçi diğeride düğmeli oda rahat olur ama.Benimde doğumum kasımda bende düğmeli ama kısa kol bi pijama takımı birde, elbise tarzı gecelik aldım🙂
damlarici cansuaren ikiside çok güzel ama puantiyeli olan daha iyi gibi duruyor mavi olan biraz ince iç gösteriyor gibi ama sabahlıkla o da giyilebilir
246810 cansuaren çok ince durmuyor mu ben de ocakta doğum yapacağım benm almayı dusunduklerim de çok mu kalın olur .normlde de çok üşüyen birisiyim https://imgyukle.com/i/kVwqpt https://imgyukle.com/i/kVwKxQ
muges44 cansuaren Bence yeterli olur. Ben çantama bir elbise gecelik, birde pijama takımı koydum işte..Zaten çok kalınmıyo biliyorsunuz ki Allahın izniyle. Eve geldiğimde de eski pijamalarımdan devam ederim ben🙂
cansuaren muges44 bende öyle yaparım zaten çok tarzım değil rahat giyinmeyi seviyorum evde☺️ Fikriniz için teşekkür ederim 🙏
Aydbsra @cansuaren Bende aralıkta doğum yaptım 3 tane uzun kollu pijama takımı bir tane elbise olandan aldım biri lohusa takım olanından mecitpijama takımlarından biride trendyoldan https://ty.gl/nzuarbvagk bunu aldım evde de bi sabahlığım vardı onunla takım yaptım
Sevilss cansuaren normalde mi kullanıcan hastanedemi anlamadım doğum için ise fazla ince normla için puantiyeli şık