GizemMmmmmm Leyla07 Bizimki göstermedi 20. Haftaya dayandık ayrıntılı ultrasonda yakaladık kızımızı😊😊
Asliezgi 12+6 da gittiğimde erkek düşünüyorum dedi 16+6 da gittim erkek dedi 😁 her zaman yanılma payı var en kesin 16.hafta 4.ay diyorlar gösterdiği sürece tabi
umranozby Leyla07 10 haftada öğrendik iki ayrı doktorda erkek demişti ve 21 haftaya kadar bekledik 😊 hatta detaylı ultrasonda da ki doktoruda bekledik sonuc degismedi 💃🤰🏻
GizemMmmmmm Leyla07 Evett bizde ona uyduk galiba hala utangaç brisi izledğinde hareket bile ettmiyooo☺️😁😁😁
Binnaz 16. Haftada öğrendim. Erkek sanıyorduk kız çıktı. Eviminizin nuru geliyor. Allah herkese sağlıklı kucağına almayı nasip etsin 🙏