Kızlar dün acile gittim 25 +2 haftalik hamileyim nst bakildi idrar verdim rahim agzina bakildi hersey normal cikti .ama durum su ki cuma gunu idrarda kanda enfeksiyon cikmisti o zamandan bu yanda hep tuvaletteyim agliycak duruma geldim .ben dün verdiğin idrarın seyrek idrar olmasindan temiz çıktığını düşünüyorum. Bu arada sağlık ocağı benden kan almıştı ve bugün bana enfeksiyon var dedi yine .ben şimdi ne yapayım benim hastane randevum ayın 25inde dahaçok var .kandaki enfeksiyonun bana ve bebeğime ne gibi bi zararı var .bilen varsa biraz uzun oldu ama.