Abakliseher idrar yolu enfeksiyonu var malesef. Ben gidip emziremiyorum sezeryan oldum baş ağrısı dönmesi mide bulantısı oluyo sürekli evde sagmaya çalışıyorum. Doktor yatış verdi evde de serum yiyorum hic ayaga kalkmamam lazimmis. Kısır döngü oldu bildiğiniz. Cok zor durumdayim dua ederseniz sevinirim 🙏