mrvkaaya Teoriye göre 140 üzerinde olan kalp atışı kız bebeğe, 140 altında olan kalp atışı ise erkek bebeğe işaret etmektedir deniliyor sizin bebeğiniz kalp atışı kaç ve cinsiyeti nedir acaba doğruluk payı var mıdır yoksa rivayet mi bilemedim? 🥰♥️
mrvkaaya SayeMom uslubunuze dikkat ederseniz sevinirim👍🏻 teori olduğunu söyledim bacak arasından anlaşıldığını bilmeyen yok zaten
SayeMom mrvkaaya mrvkaaya gayet normal konuştum sizi rahatsız ettiyse o sizin probleminiz, bende full tatlı yedim ekşiden nefret ettim ama kızım oluyor, yani eskiler tövbe haşa Allah değil her dediğini uygulayıp inanacağız😉
mrvkaaya SayeMom hayır rahatsız olmadım boş dediğiniz şey benim uydurduğum bir şey değil bende inanmıyorum sadece merak ettim🙂