Kızlar detaylı ultrasona girdim.
Akciğere giden damarda darlık var dedi birde bebekte 6 günlük gerilik var. Size sorum böyle denilip normal doğan var mı? Çok üzüldüm gerçekten tansiyon rahatsızlığım da var. Sonlandırmamı önerdi. Doğsada çok yaşamaz dedi. Nifty testi yaptırdım hemen yaşayan var mı böyle acil yardım!??