36 haftalık gebeyim bugun yataktan kalkıp lavaboya gidecekken kasıgima bir ağrı girdi sanki bıçak saplanmış gibiydi ve tektim evde eşim ise gitmisti çok korktum sonra agri belime vurdu sancidir diye cok korktum çok şükür doğum sancısı değilmiş acaba yalanci sancilar bu sekilde mi oluyor? Sizlerde nasıl bu durum.. Belimde ağrım ve halsizliğim hala devam ediyor doktor dinlen dedi uzanıyorum ama çok zor 😔