Yarın dr kontrolüm var ve 12 haftalık olduk. Daha önce düşük yaşadığım için her gittiğimde kalbi durmuş demesinden aşırı korkuyorum sanırım 4 5 aylık olasıya kadar bu korkuyu hep yaşıcam ve bu gecede rüyamda kız bebeği gördüm seviyodum off dua da ediyorum tesbih de çekiyorum ama yüreğim ağzımda 🥲🥲