Slakeles Covit olan varmı varsa kaç haftalık hasta oldunuz ? neler yaptınız ? nasıl atlattınız? Çok agrınız oldumu?
35SD28 Slakeles benim 4. Günüm 17+6 yız. Hiçbir şeyim yok kulak ağrısıyla acile gittim pozitif olarak çıktım. Gıcık bir öksürük var sadece. Çok şükür ayaktayım. Bol sıvı ve meyve tüketiyorum
Minnosanne06 Slakeles 8haftalikkken atlattık. Bol bol sıvı şeyler tukett vitamin takviyesi yaptım. Hiç bir belirtim olmadi tat koku hepsi yerinde idi
Elifveoglu Slakeles 14 haftalıkken oldum hafif geçti çok şükür kan sulandirici iğne kullandım beslenmeye dikkat ettim
kadikizi Benim de asım yok. Su an covitim sadece halsizlik ve baş ağrısı var. Cok sukur rahat atlatiyorum
kadikizi fuunda_3 Günüm. Sadece kan sulandirici kullanıyorum. Ddmer im 3400 çıktı kan tahlilinde. Pihtilasmamasi için önemliymiş
fuunda_3 kadikizi benim 13. Günüm ben hiç kullanmadım doktora gidemedim bisey olur mu acaba ya gerçi pek bi sorun olmadı bu zamana kadar şükür
kadikizi fuunda_3 fuunda_3 insallah olmaz ama virüs kan pihtilastiriyor. Akciğer embole yapabilir diyorlar. Bi baktırmak fayda var yarın bitiyor herhalde karantinaniz bi kan testi yaptırıp kan durumuna baktığın derim. Yine de doktorunuz daha iyi bilir
ozgesrht Ben 5 haftalıkken geçirdim bol sıvı tüketerek idrara çıkmaya çalıştım iki doz aşı olmuştum, şükür hafif geçti.
fuunda_3 kadikizi inşallah sağolun saģlık ocağında bakarlar mi acaba gitsem yazar mı bittikten sonra kullansam
Ilkim_05 fuunda_3 geçip gitsin insallah tez zamanda insallah canim, ben ilkinde almıştım ama şuan cuma dogumum olacak Allah nasip ederse o yüzden alamam ki sezeryan olacak
fuunda_3 Ilkim_05 Aminn ben kullanmadım ama bi sorun olmaz insallah kullanmam lazım mı kesin sizce iyilessem bile
Ilkim_05 fuunda_3 ben 2 hafta kullanmıştım canim.kucuk.bir hap corasprin sonra doktorum bırakabilirsin dedi bıraktım bir sorunum. Olmadı şimdiye kadar istersen sen sonrasında sonuçlarına baktirabilirsin kanda inr değerine bakılıyor doktoruna hareket etsen iyi olur yanlış yönlendirmeyim simdi