Nese33 Bugün kontrolümüz vardı gittik tüm vücudumun kaşındığını söyledim daha öncede alt değerim çok yüksek çıkmıştı doktorum tekrar test yaptır bana yolla yüksek çıkarsa almamız gerek dedi bu durumu yaşayan oldu mu acaba ?