biroglanannesii ben daha dün yaptırdım, sabah aç karnına kan veriyorsun, daha sonra önceden sana aldırttıkları şekerli içeceği içip bi saat boyunca hiç bir şey yiyip içmiyorsun, 1 saatin sonunda tekrar kan alıyorlar. Aslında anlattıkları kadar zor değil tüm olay bi aç karnına bi de içeceği icip 1 saat sonra kan veriyorsun bu.. Bu arada içeceği kantinden değil de gitmeden eczaneden alırsan içeceği daha uyguna alırsın ben 8 liraya aldım ama hastane kantinlerinde 20 30 lira gibi satılıyor