Merveismail3 Merhabaaa bugün doktor 3 haftalık hamilesin dedi😊😊 ama korkuyorum ya kimyasal olursa ya bisey olursa benim kuzuma 4 gün önce hcg testi 10,17 idi bugün ise 50 olmuş normalmidir ? 3 haftalık nelere dikkat etmeliyim bilmiyorum yardım eder misiniz :)
bireylulmeselesii Merveismail3 hayırlı olsun :) ben de 3 haftada öğrendim. Yapacağın pek bir şey yok. Kendini yormayacaksın ağır kaldırmayacaksın anı hareketler yapmayacaksın:) folikasit başlaman lazım hemen beta değerin 2000leri geçince de kadın doğum doktoruna gidip kesene baktırırsin. Öncesi gidersen küçük olduğu için görünmez canın sıkılır :)
whitedream Merveismail3 hayırlı olsun bende 3+1 de öğrenmiştim ne olur ne olmaz ilk 3 ay her zaman riskli ağır iş yapmayın günlük hayatınıza devam edin 😊
Merveismail3 bireylulmeselesii korkuyorum iste kimyasal olur diye 1 aydir folik asit kullaniyorum zaten :) insAllah sağlıklı bi gebeliğim olur
Deryaiso Merveismail3 hiç aklına öyle şeyler getirme canım 2 günde bir HCG değerine baktır 2 katı artıyorsa sağlıklı gebeliktir inşallah rabbim kucağına almayı da nasip eder 🤲
Merveismail3 Deryaiso amin adet günüm geçmedi henüz ondan korkuyorum ben 3 gün sonra regl olmam gerekiyordu normalde
Leylaakcay @"Merveismail3 Benim öğrendiğim de de 3 bucuk haftalıktı. Dikkat edin ağır iş yapmayın içinizide ferah tutun kendinizi korkutmayın 🙏