biroglanannesii Sanmıyorum. Bu programdaki bebeğim bölümünde birkaç gün önce bebek gündüz hareket ettiğiniz için sallanma hissi ile daha çok uyuyor, gece nabız ve tansiyon düştüğünde hareketsizlestigimiz de daha aktif olup oyun oynadığını yazıyordu. Eğer yanlışsa diğer bilgiler de doğru değil öyleyse.