Bilgeklc Egeme hamileyken yasadiklarimi getirdin aklima sen cok yasa emi 😄
Benim ilk cocugum suan 3.5 yasinda bize neler neler dediler inanamazsin artik dogmayacagina o kadar hazirlamistim ki kendimi dusun.
Bide bayaaa gec doğdu pasa hazretleri 45. Haftayi bitirdi nerdeyse ölü doğacak dendii sakat kalacak dendi bana kalbin doğumu kaldirmayacak doğum masasından kalkamayacaksin dendi.. Ama çok şükür yanımda 😊 sen onunla yasayacagin gunlere odaklan negatiflere cok takilma 😄