Kızlar 11.10.2021 saat 10.10 da aldım güzel yavrumu kucağıma spinal sezeryan oldumm hiç birşry hissetmedim herşey normaldi çok acı veren bişey olmadı şükür 🤲 eve geldikki bi gıcık öksürük tuttu beni içmediğim şey kalmadı ama geçmiyo canımı en çok bu yaktı şuana kadar benim gibi olanlar bu öksürüğü nasıl geçirdiniz Allah aşkına ya 😢😢