Doğum evindeki rezillikten haberiniz var mı? Bütün doktorlar istifa etmiş. Tek bi doktor bütün hastalara bakıyo, içeriye aynı anda 4-5 hastayı alıyo ve bugün ikili test için gittim öğrenemeden geri geldim, ilgilenmedi doktor. Allah hepimizin yardımcısı olsun.