Prensannesi111 Arkadaşlar acayip derece ishal oldum, üsküfrada ediyorum. Aşırı sıvı kaybı oldu diye korkuyorum ne yapmalıyım önerilerinize ihtiyacım var
Asiyes Prensannesi111 bolca su için mikrop varsa vücudunuZda atmanız için ve vücudun tekrar dengelenmesi için çok önemli
Gzmduru Prensannesi111 Hemen patates haşlaması ye o ishali geçiriyo yada 1 yemek kaşiğı türk kahvesi üstüne limon suyu sık karıştır ye
Eabkrc Prensannesi111 hemen bardaga 1 cay kasigi türk kahvesi koy yarım limon sık ic aninda kesyor ve asla zarari yok sonra gel bana tesekkur et😊
kbrdgn Prensannesi111 bence direk doktora gidin geçmiyorsa. Hamileler için önemli. Bir serum verirler kendinize gelirsiniz. Korkutmak istemem ama bende sancı başlamasına sebep oldu fazla kusmam. Erken dönemdeyse bir sıkıntı olmaz inşallah
Derya_ozer2 Ishal için söylüyebileceğim çay kuru çayı al az birsey avcunda ufala iyice sonra ye hemen kesilir bende de olmus du kayınvalidem dedi yaptim anın da kestı insallah sizinde kesilir ishaliniz
Hilalhrgnc Muz ye direk ishali kesiyor canım ya da bi çay kaşığı Türk kahvesine limon sık biraz karıştır onu ye tadı kötü ama oda kesiyor