Kızlar 15 haftalık hamileyim 2li tarama testi yaptırdım değer çoz az şekilde düşük çıktı doktor herhangi bir risk yok çocukta sağlıklı dedi karından istersen su alalım dedi istemedim birde 2hafta sonra 3lü tarama testi yapalım dedi sizce bir sorun mu gördü doktor da bunu istedi aranızda 3lü tarama yaptıran var mı?