SemraSnmezTuru Annelik iç güdüsü. 😔 Ama içini hep ferah tut bir şey olacakmış gibi düşünme. Stres yaparsan bebeğe de yansır. Ben de ilk zamanlar da öyleydim. Stres yapma hisseder, ona yansır, moralini hep yüksek tut dedi herkes ben de öyle yapıyorum. Kötü şeyleri hiç getirmiyorum aklıma.