Bahar0102 Baharcım bugünkü kontrolümde şükür ki kısalmam uzamış doktor serklaja şimdilik gerek yok dedi. Ben de 24-25 te kısalsa atıyor musunuz yine dikişi dedim evet dedi çok attım, ikiz gebelerde mi dedim. Evet dedi, ben iyi geldiğine inanıyorum 35-36 haftalara giden çok gebem oldu dedi. Senin sorun da buydu ya seninle paylaşayım ddim☺️