Defne74 hakikitosunpasaa eger fiyt konusunda çok degişen bişi yoksa kameradır çünki bazen bebekler ses vermiyo uyanıyo ama sessiz oluyo yada bazen insan uyurken bile özlüyo en azından kamerada izlersin
AdenEva Cicilibicili bebek telsizi kadar hassas ses veriyor mu. Çünkü kaliteli bir bebek telsizi neredeyse nefes sesine kadar alıyor ama gördüğüm kameralar biraz daha net sesleri alıyor anca ağlama bağırma vs. Sizin aldığınızın ses hassasiyeti nasıl
Cicilibicili UmutsuzPolyanna @AdenEva şu derece ses hassasiyeti var, parkeye bastığınızdaki çıt sesine kadar veriyor. Ve gece görüşü en iyi olan kameralardan biri. Bildirim özellikleri var bebek hareketlerini vs algılıyor. Dışardan bağlanabiliyor eşiniz mesela sesli bir şekilde. Bence çoğu pahalı kameralara göre fiyat performans olarak çok çok iyi
AdenEva Cicilibicili Peki hareket hassasiyeti var bildirim gönderiyor ancak ses için aynı durum yokmuş yani bebek bizden uzakta uyuyorken vs devamlı kamera uygulaması açık şekilde mi bekliyorsunuz. Şimdi okudum ama o biraz hevesimi kırdı
Momlife1 hakikitosunpasaa ben ilk kızımda telsiz almıştım 2 ay kullandım bozuldu ve bir daha kullanmadım Kartı yanmış aldığım fiyattan daha çok yaptırmaya verecektim kullanmadım hasta amcamız için kamera almıştık vefat etti hamile kalmadan bir ay önce ben almıştım Allah nasip ederse onu kullanacağım
Cicilibicili AdenEva rica ederim ne demek. trendyolda falan da baya yorum var. Gerçekten ben de çok ikna olarak almıştım. 9 aydır da kullanıyorum çok memnunum. Umarım siz de memnun kalırsınız🌸
Cicilibicili AdenEva kamera açık duruyor benim ben öyle daha rahat hissediyorum. İş yaparken vs gözümün önünde açık duruyor.
Alya_1963 hakikitosunpasaa vtech marka telsiz kullanıyorum 1 yıldır çok memnunum. Nefes alış verişine kadar kadar herşeyi net
Berrycherry Kamera gibi bi teknoloji varken telsiz bana pek mantıklı gelmiyo açıkçası. Görmek ve duymak ikisi de çok önemli bence o yüzden kamera alıcam ama henüz modele karar veremedim😊