Ben de bundan emin olmadığım için doğumdan sonra alcaktım ama 101 de indirimli görünce stoğa da girince hemen aldım dün. Bi arkadaşım doğum yaptı bebek emmiyormuş o da sağmış yoksa mastit olunuyormuş ben çalışmıyorum sadece mastit olmamak için ve bebek emmezse diye aldım 120 ye. Doğumdan sonra alsaydım en az 300 vercekti eşim diğer markalara. Elimde mochi vardı onu da iade ettim kiwiy alınca