MucizeAnne_ canım bndede oluyordu doktor ilaç vermisti cigniyorsun. Neyse geçmisti. Gebelikte yine oldu doktoruma söyledim.enfesiyon bölümüne git demisdi. Ben gitmedim. Sirke icdim geçti annmin doğal elma sirkesi ve üzüm sirkesi yapmıştı ondan bir bardak sulandırıp icdim. Sende sirkeyi sulandir iç geçiyor