24 haftalık bebeğim. Ayrıntılı ultrasonda kalp duvarında boşluk görüldü. Başka perinatoglara gittik kimi görmedi kimi önemsiz bişey kapanır dedi. Fakat birisi delik sıkıntılı yerde down olabilir dedi. 2li 3 lü tarama testlerim düşük risksiz çıkmıştı. Down olabilir diye duyunca şok olduk. Başka bir profesöre daha göstereceğiz şimdi. Var mı böyle bi durum yaşayan acaba?