Trkr96 Merhaba hanimlar ilk hamileligim 18 haftalik hamileyim bebegimi daha hissetmiyorum normal mi ne zaman hissederim?
Edacevik Trkr96 16 da pıt pıt seklinde hissetmistim 19 da tam tekme hissettim o gün bugündür durmuyor😂
mor_menekse1 Trkr96 bnde 17 haftama girdim çok şükür bir sıkıntı yok ama hissetmiyorum heycanla hissetmeyi bekliyorum 🥰 ilk gebelik 🤰