Aysegull00 canım doğum başlamış olabilir🙂 arkadaşımında öyleydi gitti nst de sancısı var 2 cm açılması var ama hissetmiyordu suni verdiler açılma devam etti yine hissetmiyordu kolayca doğurdu valla birşey hissetmeden😂darısı sana inşaalla tek avazda kurtul🙂