Selamlar herkese 35+3 haftalık hamileyim gebeliğimde hiçbir problem olmamasına ragmen doktorum sezeryana yönlendiriyor kafam çok karıştı ben normal doğuma olumlu bakan biriydim ilk doğum olduğu için kararsız kaldım normal doğum konusunda gerdi birazcık beni bu konuda fikirlerinize ihtiyacım var😞