Tüp bebekte başlangıçtan beri oksapar kullanıyordum ben, kendi memleketime geldim burdaki doktor üstüne ecoprin pro kan sulandırıcı aspirin verdi. İlk doktorumun sonuna kadar oksaparı kullanacaksın dediğini de söyledim ama oksaparı gereksiz inat gibi düşündü sanırım. üstüne bunu da mutlaka kullan diye aspirin verdi. İlk doktoruma ulaşamadım birini gerçekten kesmeli miyim acaba?