Burcu98 Bebegimile bende doğum sancıları çıktı yatış verdi 2 gün haftan iyi doğsa sorun yok dedi 35 haftalıktım şuan 37yım ama devlet hastahanesine gidiyorum suni vermem açılman da yok durdurmaya kalkarız ama doğacaksa kendiliğinden açılman olursa dedi sezeryan suni sancı vs yok dedi
Burcu98 Bebegimile girer diye düşünüyorum kilosu az ultrason kiloda yanılabiliyor ve doğumda da kilosu düşüyor biraz diye biliyorum. Ama sorunu yoksa çok kalmaz küvezde belki. Haftan erken ama aşırı değil korkma stres yapma 23 haftalık doğanlar yaşıyor. Dua et bol bol.