Esmahamzamm Kizlaaarrr bugün kontrolüm vardı bebegin boynuna 2 defa kordon dolanmis haftaya cuma doğum yapıyorum 38 haftalık oluyor o zaman şuan bebeğin kilosu 2900 korkuyorum acaba kuvezde kalır mı ?