Esaesa Kızlar 13 haftalık gebeyim doktor muayenede bebeğin başında su toplanmış dedi kalbinde delik var dedi bebek down sendromlu olablir dedi eşimle akrabalıgımız yok her hangi bi hastalığımız yok bu şekilde olup bebeği normal doğan varmı??